Torsdag!


Jag & Älsk i Lördags!

Usch vilket as dåligt humör jag har idag!
Världens jävla humörsvängningar, som en bergochdalbana.
Tror att det beror på oron över lägenheten ihop med dieten,
men jag trivs verkligen inte med det!
Hatar verkligen att vara på dåligt humör.

Anyhow.. idag ska jag tvätta o slappa i soffan bara.
Kanske tar ett bad lite senare och bara ror om mig själv lite.
Imorgon ska Marica vara ledig så det kommer bli tomt på jobbet,
men jag ar börjat lyssna på en ny ljudbok, så det ska nog gå bra.
Men det har varit riktigt kul att ha henne där den här veckan!

Nu tror jag att mina broccoli o mina ägg är färdig kokta,
så nu blir det fasiken middag mina vänner!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0