ShoppingOnsdag


Marica utanför jobbet och på Vivaldi

Efter jobbet åkte vi ner på stan för att gå en shoppingrunda på Lagerhaus,
o så passade vi på att äta en uderbar sallad på Vivaldi, så god!!

Inhandlat:





Tandborstkopp, Tvålpump, Gästhandduk, Ugnsform, Måttsats, Stekspade,
Spaghettislev, Osthyvel, Kökshanddukar, Vinöpnnare, Kapsylöppnare,
Kökshandduk, Skärbräda och tre Smörknivar. (:

Kökshanddukarna och Gästhandduken är ifrån Hemtex, resteni från Lagerhaus.
Nu håller jag bara tummarna så hårt att de blir blåa för att jag får lägenheten..
Om inte, så har jag ju en massa saker när jag väl får min första lägenhet!

Nu ska jag fortsätta kika på Glee o sen vänta på BB!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0