Another day in Paradise


Jag och födelsedagsbarnet på Bmb i Lördags

Guuuuuuud vilket väder! Underbart
Andra dagen av denna två och en halv dagarsvecka avklarad.
Det var även Maricas sista praktikdag hos oss, buhuuu :(
Men vi har ätit massa kakor, bullar o tårta. Mysdag!

Sen åkte jag hem och lagade Indiskt och förtärde det njutningsfullt på balkongen.
Men nu har solen left this building, vilket betyder STORstäda lägenheten!
Har redan diskat första omgången. Blir nog tre omgångar till.
Känns bra att få lite fint här hemma.

Ser dock inte fram i att ta tag i mitt sovrum.. blää!

Imorgon blir det halvdag på jobbet, passar mig utmärkt.
Därefter blir det hem o försöka sola i någon halvtimma om de e fint väder.
Sen dusch och fix inför afterwork. Bowling, thai/kina buffé och pub. Lovely!
Kaaaan hända att det blir en sväng på dansgolvet också (;

Men nu ska jag fortsätta skrynkla händerna i diskvattnet. HOTHOTHOT!
Bästa veckan ever nu alltså, iiiiiiiiiih!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0