Födelsedagar, valborg och årsdag


Rasmus och jag i lördags. Har pimpat hatten själv, stolt tjej!

Intensiv helg måste sägas.
I fredags var det ändå rätt lungt, tacokväll med Marica och Rasmus,
vi åkte även iväg o kikade på mina tjejers Match i Bellevue.
I lördags så for det iväg till mormor för att fira hennes 70 årsdag,
jättekul att träffa alla och få äta lite smarrig smörgåstårta.
Efter kalaset blev det hem och fixa till sig,
sen raka vägen till Rasmus för förfest och grillning.
På tok för kallt att grilla men förutom det askul kväll!
Blev en sväng till bill o bob följt av bmb, kalasbra valborg. Tack för det!

Nu mina vänner har jag varit Västeråsbo i ett år,
tror bestämt att årsdagen var igår om jag inte minns helt fel (:
Å Jösses vad ett år har flugit förbi med turbo fart.
Den 19e har jag knegat på Lundbergs Plåt i ett år.
Känns förbannat bra i hjärtat!

Exakt för tillfället har jag precis tränat lite här hemma hos far,
har kört en massa övningar från Wellnes tidningen och jag mår fan illa nu.
Utan överdrift. Det sitter i halsen. Men det är som det ska va (:
Får hälla i mig lite vatten och stretcha ordentligt sen.
Förövrigt så fyller Pappsen år idag så vi har haft besök och ätit en massa onyttigheter,
kanske därav illamåendet? Jättemysig eftermiddag iaf.
Dock är jag verkligen helt slut, sov kanske 2 timmar inatt.
Kanske skiter i BB och sover istället.
Kan ju se reprisen imorgon!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0