Hold The Line


My next tattoo!

Ganska exakt som bilden visar ska min nästa tatuering se ut,
dock vill jag att den ska vika åt andra hållet och ha lite mer skuggningar.
Ska försöka få det gjort denna månad för annars hinner pappas tatuerare åka hem,
han är från argentina och har tatuerat t.ex. Maradonna. Han åker hem i September.
Så jag vill verkligen hinna göra den hos honom (:

Idag har jag varit på en misslyckad shoppingrunda,
hittade absolut ingenting. Hatar Västerås värdelösa Shopping!
Får försöka kika runt lite imorgon efter mitt läkarbesök.

Längtar efter helg.
Hoppas på tjejkväll på fredag, utekäk o pubrunda kanske?
O sen blir det All in för att fira Fredrik på Lördag. Förpärla i Dingtuna sen utgång på Sjökrogen.
Hoppas på en fartfylld kväll med en massa skandaler ;)

Nu är det strax dags för Grey's!
Puss på Stjärten


Kommentarer
Postat av: Fia

Samma ställe som min :D <333

2011-05-25 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0