Låt tiden gå undan!


Jag o Lillan förra året!

Nu har vi bokat kryssning!
Jag, Lillan, Mamma och Pia drar en sväng på Galaxy den tredje juni,
ser så fruktansvärt mycket fram emot det. Har inte träffat frugan på evigheter.
Sen drar vi nog med oss Lillan till Västerås på Lördagen o kör en utgång!
Vill att veckorna ska gå fort nu, iiiih (:

Men i helgen fyller min fina kusin Emma år så det blir till att fira henne lite,
skulle egentligen ha åkte till Lillan på lördag men jag är fan pank.
O nästa helg är det löningshelg så det blir säker något skojsigt till den helgen,
så jag tror ändå att tiden kommer springa förbi utan att man hinner med ;)

Det känns som att det här blir ett riktigt bra år. Redan mycket roligt som har hänt,
och vi har massor att se fram emot. Till exempel Alex 30 års fest med beach tema.
Ida, Vickan o Pekkas 100 års fest med 50-tals Rockabilly tema.
Min moster Maja fyller 50 så det lär firas.

Sen är det inte helt omöjligt att det blir en riktig tjejkryss till i sommar.
Och dessutom lite annat fantastiskt som dock måste kollas upp ordentligt först.
Och om det blir av så kanske jag får ställa in lite saker i sommar.
Lite tråkigt, men jävligt värt för mig!
Nu ska jag krypa ner under täcket, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0