Rolling In The Deep


Jag & Anna i Lördags

Jag är så jäääääävla Happy just nu!!
Äntligen, äntligen, äntligen ska det ske, iiiiiiih

Jaja, nog om det hemliga fifflandet, hoho.
Dagen har gått relativt fort och det har skrattats en hel del idag,
har varit på jättebra humör hela dagen, om man borster från morgonen (;
Men det har ju sina orsaker kanske, hihi

Ikväll blir det kankse filmmys med Marica om jag hinner,
o imorgon blir det stan efter jobbet för lite shopping o en afterwork öl.
Arto kommer ner o joinar mig o Marri på ölen också (:
Kanske blir det något ätbart också.

Så nu beställer jag fint väder tills imorgon, tack!

Anyhow, lillördag imorrn, stockholm på torsdag, tjejkväll på fredag,
 fira Fredrik och utgång på Lördag. Bakis söndag. Sen äre bästa veckan som gäller!!
Bowling med jobbet, kort vecka och kryssning med fru, mor och moster (;
Nu ska jag fortsätta vara helt happy!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0