Segertåget


gammal bild på mig o lillan o några andra :P

Bästa helgen på länge!
I fredags var jag hemma o kikade på film med pappa, super mysigt.
Sen i lördags tog vi sikte mot dingtuna för att fira Fredrik.
Vi åkte dit vid 6 och hade en riktigt rolig förpärla innehållande skumpa, rosé, tårta
ölspel, crazy bilder och lite hångel. Just as it should be!

Sen drog vi ut på bmb och jag har fan aldrig haft en så rolig utekväll,
jag var helt insane på dansgolvet, vet inte vart det kom ifrån.
Men ingen kan säga att jag inte vågar ta för mig iallafall.
Hahahhaha, herreguuud vilken jävla kväll!!

Ska inte gå in på detaljer, men jag hoppas verkligen att jag fortsätter vara sådär rolig.
Det var riktigt härligt att bara skita i allt vad folk tycker o tänker o bara köra.
Så tack som fan för helgen mina älskade puckon!

Och tack mina kära systrar för en underbar söndag.

Nu ser jag fram emot en grym vecka!
Bara 5 dagar kvar tills jag får återförenas med min fru,
ååååååh längtar fasen ihjäl mig typ!!

Och jag vill härmed ta tillfället i akt och i förväg be min lever om ursäkt för den kommande veckan.
Lovar att du ska få vila upp dig ordentligt ett tag efter det!
Puss på Stjärten


Kommentarer
Postat av: Mami

hahaha!! Du e fan inte klok, men jag älskar dig!! <3

2011-05-30 @ 08:05:49
Postat av: Lillis

Fasen vad vi va populära där då ! :P



Längtar jag määä !

Pöss

2011-06-01 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0