Sjuk



Helt sjukt förkyld!
I nuet vet jag inte ens om jag kommer komma iväg till jobbet imorgon,
jag har så mycket snor i näsan och nyser verkligen hela tiden.
Varje gång känns det som att ansiktet ska sprängas.

Halsen kliar och gör ont samtidigt som öronen bråkar. Lock och klåda.
Känner mig som en gnällig barnunge, men det får man vara ibland.
Utöver den förbannade förkylningen så är allt bara bra,
jobbet rullar på och jag har inga planer för helgen.

Nästa helg däremot! Oooooohjaaaa
Då är det kryssning och födelsedagsfirande för Marica som gäller.
Blir kryssning med syrrorna plus fler på lördagen och vi ska RÖJA!
Marica fyller dessutom 18 samma dag så det blir perfekt ;)
Lär ju vara frisk tills dess!
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0