Till The World Ends


Jag i fredags!

Jahaaja, inne på Vecka 21 nu då!
Känns fint att semestern bara är 7 veckor bort, iiiih.
Jag har haft en toppen helg faktiskt.

I fredags så åkte jag ner på stan efter jobbet och tog en öl i solen på Bellmans
tillsammans med Marica, Rasmus, Vickan, Lotta och Barnen. Mys!
Sen på kvällen så tyckte Marica att vi skulle köra en pubrunda, och så fick det bli.
Öl på Bellmans, Vin och drink på Pitchers och därefter dans på BMB.
Där vi dessutom träffade på Teddy och Anna. Så vi brudar skaka rumpa som aldrig förr.
Faktiskt en riktigt lyckad kväll. Hade väldigt roligt (:



I lördags så solade jag en stund på dagen, sen blev det vin och fix inför kvällen.
Strax efter 6 körde Pappa mig till Rasmus där alla underbaringar samlades för förpärla.
Vi firade dessutom Emma som fyllde nitton i Lördags, så det blev partyhatt och Asti!
Sen blev det BMB, igen, haha. Men denna kväll var inte lika rolig.
För mycket (tråkigt) folk ute helgen innan löning!
Men förpärlan var lyckad ;)


Rasmus, Jag och Robin!


Jag och Alexander!

Imorgon har Marica praktik hos oss, som varje Tisdag.
Så vi får se om jag kanske ska gå o möta henne lite senare o ta hem henne till mig ikväll.
Eller om hon sover hos sig o tar bussen imorgon. Vi får se (:

På onsdag är det löning, och jag tänker faktiskt fira det med en kall öl,
på en mysig uteservering efter jobbet. Om det är fint väder på Onsdag förstårs.
Får hålla tummarna för att vindarna börjar lätta lite nu.
Riktig jäkla storm idag tammefan!

Nu måste jag tömma blåsan.
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0