Sunny Sunday


Älskling och Jag igår

Jahaja, söndag igen. Ny vecka imorgon!
Helgen har varit kanon, vädret underbart och halsen åt helvette, hihi
I fredags blev det soffläge med film hela kvällen för mig.
Sen blev det lite mer livat igår eftersom att jag trodde att jag var frisk,
vilket jag lärde mig imorse att jag inte var..

På dagen solade vi och drack cider, o hade det allmänt underbart.
Se kom Johannes hit o så lirade vi lite kort och drack vidare.
Sen tog vi sikte på BMB där vi inte blev så långvariga.
Klockan 12 var jag helt död och vill hem,
så halv ett var vi hemma ;)

O imorse hade jag ingen hals kvar.
Så idag har jag bara slappat på balkongen och förbättrat brännan lite.
Man vill ju vara fräsch till kryssningen på lördag. Iiiiiih!!!!

Nu ska vi försöka styra upp lite kubb!
RING FÖRFAN O RÖSTA PÅ PETER IKVÄLL!!! (BB)
Puss på Stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0