Girlsnight

Heeeej älskade lilla lillan!
Nu har frugan skällt på mig angående dålig update här och jag kan bara skämmas o hålla med.
Lovar att göra ett tappert försök att bli bättre. Men det känns som att mitt liv är så tråkigt.
Faaast, ibland kan enkelheten räcka. Så jag ska blogga gärnet nu (:
'
Precis i detta nuet sitter jag nyduschad i min ziperall och väntar på Kim.
Vi ska ha lite myskväll med smörgåstårta, nagelfix, hårfix och grey's. Underbart!
'
Dagen har varit ganska seg i sig, men jag har varit övertrött så jag har skrattat endel.
Så nu har jag tränat magen för en vecka framöver, haha.
Ska skriva ett inlägg till senare elr imorrn om vad som skett den senaste tiden.
Men nu måste jag börja steka köttbullar!
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: Frugan

Bra där! ;) keep it this way ;D <3

2011-11-10 @ 12:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0