lallalal

Jag i lördags
'
Måndag, första dagen på V.46. Sjätte sista måndagen på året.
Helgen var toppen. Hälsade på Kim på jobbet i Fredags, vilket var jävligt roligt.
Måste nog göra om det ganska snart faktiskt (:
,
Efter att hon slutat så åkte vi hem och kollade på film.
Sen i Lördags så var det lagfest hos Ave och det var riktigt lyckat faktiskt.
Dom hade styrt upp en massa lekar, lite som 5-kamp. Asbra styrt!
Så där blev det lite för mycket av det goda och fröken Sophie var lite ostadig när
hon traskade därifrån för att få skjutts av Jim till Bmb.
På vägen hämtade vi upp Kim också (:
,
Sen träffa vi på Jonas inne på månen, så han hakade på oss hem sen.
Och igår var jag i skiljeboskolan från 12.00-18.00 ungefär.
Tränade ungar och hjälpte till med overall provningen.
När vi äntligen fick åka hem därifrån kikade vi film hos Kim.
A beautiful mind. Såååååååå underbar film!
,
Nu ska jag fixa mig för att dra iväg till träning.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0