M.O.T.I.O.N

Just nu: Mindre söt och totalt utmattad tjej
'
Fyfan vilken motions vecka det har varit. Cyklat runt halva sverige typ.
Nej men idag efter jobbet cyklade jag till MIKs kansli på Hälla.
Där jag mötte upp Patrik och hade lite möte och gick igenom nödvändigheter.
Sen hojjade jag hem hela jädrans vägen och lagade mat till min utsvultna mage,
och här sitter jag nu. Totalt slut i kroppen och knoppen.
'
Ska ta en dusch nu och koka lite te i väntan på Grey's.
Imorgon ska jag träffa Mörti efter jobbet, vi ska nog sola en sväng. I think.
Sen vid 8 ska vi hämta ut biobiljetterna och sen är det äntligen dags för bio.
Jag, Kim & Ina kommer sitta på nålar fram tills dess. Iiih
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0