Paranormal

Jag igår, ser lite drogad ut, men jag gick upp 05.10 på morgonen
så det kan få vara okej att se lite sliten ut faktiskt.
'
Gårdagen var super. Efter jobbet mötte jag upp Victor för en kaffe och lite snack.
Sen åkte jag hem, åt lite mat och gled sen över till Kim när hon kom hem från jobbet.
Sen mötte vi upp Emilia och köpte med oss mat för en mysig filmkväll.
Jim kom och joina oss runt 10 o så försökte vi förgäves ta ner filmen 11-11-11
som tydligen ska vara jävligt obehaglig. Men det funka inte.
Så det lsutade med att vi kollade på Paranormal activity 2 och skrek ikapp.
Riktigt lugn och skön kväll, helt alkoholfritt för min del.
'
Känns fantastiskt idag och det kommet det även göra imorgon efter en hel vit helg.
Ikväll ska jag nog träffa Jim, så får vi se vad vi hittar på. Men det blir nog lungt iaf (:
Meeen först ska jag fika lite med Pappa & Hasse, sen städa lite och sen duscha.
Sen måste jag ringa min bästaste Kim och snacka lite skit.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0