Så mycket bättre

'
Idag har det varit en riktig köttdag på jobbet,
så jag har verkligen varit värd att bara slappa nu på kvällen.
Nu har vi kommit in i en period med S som ska isoleras och skickas iväg till triplan.
Det är alltså 680 par kopparskenor som ska tejpas.
Det ska ta en person 14 dagar att göra alla,
jag har gjort 150 st på 1½ dag. Känner mig väldigt duktig!
Mina tummar vill dock mörda mig, har så jävla ont.
Meeeen men, bara att bita ihop. ca 500 kvar bara.... snark.
'
Efter jobbet diskade jag upp lite och sen placerade jag min feta röv i soffan.
Jag och pappa sitter o kollar på förra säsongens Så Mycket Bättre.
Vi missade de tre första avsnitten, så nu kollar vi dom innan vi börjar på denna säsong.
Vi tog en paus för att ta en sväng till Ica. Men nu är vi tillbaka i soffan.
Med en varsin kopp te, riskakor och tända ljus.
'
Imorgon ska jag till Bålsta. Har inte bestämt mig för om jag ska åka direkt efter jobbet,
eller om jag ska åka lite senare mot kvällen. Får se imorgon helt enkelt.
På Lördag ska jag hälsa på Lillan i hennes nya solna lya ;D
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0