Skit ner er SF!

Jävla skit SF som har fått mig på riktigt dåligt humör!
För en vecka sen bokade vi biljetter för världspremiären av breaking dawn,
och jag har varit såååå taggad för att gå på min första bio premiär.
O så får Kim sms om att det är ombokat  och att vi kan ringa dit.
Så ringer hon o så är det fullt när vi ska boka om.
ARGHHH!!!!!#%&/%#"""
'
Visst, okej. Nu fick vi platser på torsdag istället och de bjuder dessutom
på alla tre biljetter. Men det är fan inte okej ändå.
Vet inte om det är besvikelsen om att inte få gå på premiären,
eller om jag bara är allmänt bitter idag. Men fan vad jag lackar!
'
Ska det vara okej?
"ja men vafan, vi bokar om de här tre biljetterna, så bjuder vi bara på dom sen"
Och så skickar de sms kl 8 på kvällen dagen innan!!!
Nej usch, fyfan vad irriterande.
'
Sådär ja, då har man fått gnällt av sig om det också.
Nu känns det lite bättre. Inte mycket, men lite.
Förövrigt håller jag på o fixar matlåda at the moment. Kvart i elva på kvällen.
Heja mig. Anyhow, kan man laga lördagskorv som man lagar falukorv?
Får hoppas på det för det ligger i ugnen just nu.. hihi
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0