Smoe weed every day bombombombom

Hej och sorry för dålig update!
Jag har varit upptagen med livet och allt vad det innebär.
'
Efter jobbet i Fredags tog jag tåget till Stockholm och mötte upp Lillan på Söder,
så tog vi en kaffe och snacka lite skit innan mitt återbesök hos farbror doktor.
Som gick totally awesome faktiskt. Behöver inte åka dit nå mer nu.
Sååååå himla skönt! Han sa att allt såg strålande ut, hihi.
'
Efter återbesöket knatade vi omkring på söder en stund, shoppade och åt lite mat.
Sen tog vi tuben hem till Lillans lilla lya i Solna. Så himlans mysig lägenhet!
Vi köpte en FET snaskpåse och gottade oss framför Idol.
Riktigt mysig, härlig och efterlängtad kväll.
'
I lördags åkte jag från Lillan strax före 12 och var hemma i Västerås igen vid 1.
Väl där mötte jag upp Jim o så gick vi på en liten shoppingtur,
jag köpte en bok till mig o en till min Moster som fyllt 50.
Sen åt vi lite mat på Gränden och sen körde han mig till 50 års festen.
Väl där drack jag lite öl och hade det trevligt med släkten.
Sen kom Jim och hämta mig igen o så åkte vi ner o åt en mysig middag
efter att jag duschat och fräschat till mig lite förstås (:
Seeen blev det hem för filmmys. Underbar helg!
'
Nu ska jag fortsätta städa & tvätta!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0