Taylor Lautner

'
Drömde att Twilight Jacob ville ligga med mig inatt.
Han kom där med sin varma gyllenbruna bringa och ville ha mig, så förtvivlat.
Behöver jag ens säga hur förbannad jag blev när jag vaknade?
Preciiiiiiiis innan han skulle kyssa mig. Jävla skit!
'
Förövrigt så har det varit en bra dag. Har varit krig på jobbet och har skrattat som en dåre.
Så eftermiddagen gick ganska fort faktiskt. Vilket var väldigt skönt.
Imorgon ska jag till ortopeden, har tid 08.30. Så får man se vad han säger om mitt knä.
Hoppas på goda besked. Meeeeeen man ska väl inte hoppas för mycket.
'
Kim kommer hit närsomhelst nu, så jag ska väl byta om.
Så ska vi se om jag kan cykla till träningen eller om vi får ta bussen.
Vågar kanske riskera en svullnad om jag ska till läkarn imorrn.
Så det lutar nog åt buss till träningen. Ska dit o snacka med Patty om Söndag.
Har tagit åt mig lite ansvar för lekisbarnen o småttingarna (:
'
Nääääe, nu måste jag byta om!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0