Nygårda

Just nu; Tv, Ziperall, Riesen & Julmust.

Skulle egentligen ha varit hemma hos någon annan nu och haft det mysigt.
Men jag är fan helt slut. Orkar ingenting. Har dessutom inte varit hemma och sovit i min
egen säng sen i torsdags förra veckan. Helt sjukt vad det kan ta på krafterna.
'
Efter jobbet i måndags drog jag hem till Kim och beställde maskerad kläder,
sen drog vi till träningen för att prata lite med folket osv.
Sen hem till Kim igen och planera vidare inför Lördag, sov kvar där sen.
I Tisdags åkte jag ner på stan direkt efter jobbet för att handla lite smått o gott.
Sen drog vi hem till henne o kika film innan vi somna, Hotell Rawanda. Bra film!
I Onsdags drog jag ner på stan efter jobbet och mötte upp tjejerna,
sen åkte vi hem till Sanna och gjorde naglar. Sen blev det käk hos Kim o sen slagg.
'
O här sitter jag nu, efter att ha handlat lite julmust och riesen efter jobbet.
Pheeeuuuw, säger jag bara. Totally utmattad!
Ska gå och lägga mig i tid ikväll så att man orkar helgen.
Skräckfilms maraton imorgon och Halloweenfest på Lördag, yeeey!
'
Nu ska jag lägga mig o gosa i Soffan
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0