Swagger Jagger

Har hoppat i min underbara Ziperall och är redo för mys tisdag!
'
Usch, Blää & AJ säger jag bara.
Tisdag, trött, godissugen, röksugen och ont som fan i knät!
Skadade mig på matchen i Lördags. Min första seriematch och innebandysäsongen
är typ redan över för min del. Tror att korsbandet rök. Men jag är inte 100% säker,
så jag håller hoppet uppe och önskar så innerligt att det bara är uttöjt!
'
Jahaa, vad har hänt annars då sen den senaste uppdateringen?
Inget speciellt faktiskt. Allt rullar på som vanligt.
'
På fredag är jag ledig för då ska jag till Stockholm på återbesök,
sen blir jag nog kvar i stockholm elr Bålsta över natten.
Men åker nog hem till Västerås igen på Lördag. Kanske, får se.
Inget bestämt än. Låter tiden avgöra hur det blir.
'
Har säkert glömt en massa saker som har hänt, men men.
Nu ska jag lägga mig och dö av godis/röksug. ciao!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0