Dag 3.

Min 19:e födelsedag
'
Idag har jag skitit tre gånger. What's up with min mage? inte ok.
Efter jobbet tog jag det lungt i någon timme innan jag bytte om för en PW med Kim.
Det var verkligen behövligt för oss båda. Röra lite på sig och få ur sig lite frustationer.
Ibland kan det göra så mycket att bara få ventrilera. Fråga frågor utan svar.
Bara för frågandets skull. Låter kanske wierd, men faktiskt, skönt.
'
Vi passade på att ta en sväng på Coop också. Köpte äntligen ett par nya  hörlurar.
Wohooo, kommer bli en bra dag på jobbet imorgon. Ljudbok here I come!
Fick även med mig, actimel, tuggummi och en cola hem.
'
Inte jätte roligt att vara inne på dag 3 utan ciggaretter.
Värsta jävla menshumöret och sötsuget. Vill äta, olika saker, hela tiden.
Men Fia tipsade mig om morötter, så det bllir det imorgon!
Har laddad ner en Quit Smoke app på telefonen.
Faktiskt väldigt bra och peppande,
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0