green tea

.
Sitter o dricker mitt älskade green tea Mandarin/Orange.
Har så fruktansvärt ont i hela kroppen. Har svårt att ta mig upp från sittläge.
Om jag trodde att jag inte kunde ha mer ont efter första träningen,
så trodde jag fullständigt fel. Det här är betydligt värre.
,
Jag och Kim drog ner på träningen i onsdag för att kika,
vi har ju varit sjuka så vi var inte med o tränade utan stod på sidan.
Men då blev vi tillfrågade om vi kunde följa med på cup i Stockolm.
Vilket vi gjorde och jag lirade fyra matcher efter varandra igår,
och idag har min kropp hunnit fylla 90 år. AAAJJJ!!!
.
Det gick jääävligt bra dock, sjukt stolt över mig själv.
Stod upp alla fyra matcher och lyckades även balja lite i första och sista matchen.
Att jag slet som ett djur och gav allt jag hade och lite till är en annan historia.
Det gav resultat. Mer taggad för att börja lira på allvar nu.
.
Efter cupen så gick vi o käkade på nån pizzeria.
sen åkte vi hem till Bålsta o sov där.
Mamma kikade på alla fyra matcher igår, gulle.
.
Anyhow, nu ska jag fortsätta kika på svt1, 11 SEP dagen som förändrade världen.
Imorgon är det jobb som gäller, och träning efter det.. troligt.
Kommer inte kunna gå imorgon. punkt.
Jobbet är viktigast!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0