Monday

'
Måndag. Veckans början. Ångest dag.
Näääeh, faktiskt inte. Måndagar går oftast väldigt fort.
Och ingen ångest kryper i min kropp.
Jag är ju alltid så skötsam på helgerna. hahahha..
Ne men faktiskt så är jag det.
'
Nu ska det dessutom bli en vit månad.
Ska verkligen hålla hårt på detta av flera olika anledningar.
Så om en månad är det en ny Sophie som sitter här och skriver.
lite piggare, lite smalare och lite friskare.
'
Grym helg.
Ladies Night i fredags som var helt jävla awesome. SJUKT BRA!!
Följt av en utgång med Kim på bmb där vi hade as roligt.
Träffade på typ alla jag känner i Västerås haha,
så tiden gick så sjukt fort o poff så var klockan 2. Riktigt bra kväll!
'
Nu ska jag äta lite, o diska lite.
Sen hoppas jag på att Pappa orkar åka iväg o handla med mig när han slutar.
Måste handla hem lite lax och lite kyckling. Och lite kokosmjölk.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0