sickness

Marica och Jag på Valborg!
Sjuuuuuk. Jädrans skit.
När man äntligen har tagit tag i innebandyn igen så går man o blir sjuk.
Hann träna en träning förra veckan o så poff så blev jag sjuk i helgen.
Kim är också sjuk, hon har världens jobbigaste hosta dessutom.
Hoppas att Marica klarar sig ifrån det iaf!
'
Har druckit massor med the och knaprat halstabletter hela dagen idag.
Och inte rört mig längre än mellan soffa, kök och toalett.
'
Får se om jag drar förbi Kim en sväng senare.
Hon ska flytta i helgen så det blir fullt ös med packning nu (;
Känns sviinkul, speciellt när hon flyttar ännu närmare mig, höhö!
Jajjajajaj, nu ska jag försöka bli frisk!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0