Thööörsteeeij

Obehagligt snygg bild jag hitta på google!
'
Igår var jag bara hem lite snabbt efter jobbet sen cyklade jag till Kim.
Flyttade över alla kartonger o skit till hennes nya lägenhet och jag plockade in alla hennes
asfina kläder i garderoben. Måste ju vara den roligaste uppgiften! (:
Lägenheten är så himla perfekt så man blir bara så jädra avundsjuk. Utsikten.. shiize!
'
Det blev rätt sent även fast vi var sjukt många som hjälpte till.
Kim, Jag, Emilia, Kims far + tjej, Kims Farmor & Farfar & Kims farbror + tjej.
Så när vi var klarade knatade vi tjejer till ica ettan o köpte chips.
Sen följde jag med Kim hem till gamla lyan o sov kvar där.
Spelade Wordfeud till kl 00.00, hahahahha!!
inte ok när man börjar jobba 06.30.
'
Jag, Kim & Emilia pratade om att ha vinkväll med tjejerna på Lördag.
Inviga lägenheten och balkongen på bästa möjliga sätt när det ska vara sol i helgen.
Känns som en absolut stråålande plan faktiskt. Supermys!
'
Imorgon blir det mer flytt efter jobbet.
Rasmus ska låna lastbil från jobbet så att vi kan flytta soffa, säng osv.
Sen blir det en bio med Marica imorgon kväll (:
Nu blire lite grönt te och film. Bridesmaid.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0