Glädje skapar glädje

'
Ojoj, nu var det länge sen jag skrev här.
Men det händer absolut ingenting intressant i mitt liv just nu.
Allt är som vanligt, jobb, jim, vänner och träning.
Jag är otrololigt tillfreds med tillvaron, lycklig kanske är ett lämpligare ord.
Visst har jag, som alla andra, uppförsbackar då och då.
Men i det stora hela är mitt liv fantastiskt!
'
För tillfället kämpar jag med att förbättra min personlighet.
Jag är typ grinig/irriterad på någon hela tiden, jag har inget tålamod med människor.
Jag stör mig så fruktansvärt mycket på småsaker och jag vet inte varför.
När blev det såhär? När blev JAG sånhär?
Nä, usch. Jag vill vara glad och positiv!
'
Mina dagliga mål är att inte gnälla om någon för nån annan.
Det skapar bara mer irritationer på flera håll och det vill jag inte.
Såå POSITIVA tankar nu, hejahejaheja!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0