Missing pieces

Sitter i soffan och har precis ätit lite rabarberfil, inte jätte gott.
Jag är förkyld. Halsont som fan, rethosta och näskaos.
Har tänkt mycket på mina bålsta vänner idag, alla är utspridda lite överallt i Sverige.
Saknar dom som fan, saknar tiderna. Gänget. Vi hade alltid middagar, oftast tacos.
Då samlades vi hemma hos någon och lagade mat ihop. Underbart.
Man hade alltid varandra nära, inom räckhåll.
Jag saknar er och tänker på er ofta!
'
I övrigt så är mitt huvud kaos. Jag tror att jag har tappat bort mig själv lite.
Fruktansvärt obehaglig känsla. Vet inte vem jag är eller vad jag håller på med.
Jag blir överraskad av mina egna tankar och reaktioner på saker och ting.
Det känns som att jag blir mer och mer en person jag inte vill vara.
Och jag får ingen rätsida på det. Så jag vet liksom inte hur jag ska hjälpa mig själv.
Måste bara få ur mig det, för att kunna ta på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0