training

'
Sitter i soffan och luktar fruktansvärt illa, super mysigt!
Tåbira, armhålesvett och smutsigt hår, graawr..
Väntar på att Kim ska anlända för lite kaffe och umgänge,
men först måste jag ner o handla kaffe och frukt.
Mumms, mumms, mumms.
'
Min kärlek ligger hemma med migrän, stackars.
Så nu har jag inte träffat honom på två dagar, usch och fy.
Det är verkligen svårt att somna ensam när man är så van att vara två.
Men imorgon måste vi träffas ialalfall, så jag ska nog klara mig.
Halvdag på jobbet o allt, så otroligt underbart!
'
Idag körde jag ett förfärligt mördarpass på gymmet,
kan typ redan känna av morgondagens träningsvärk, haha.
Men det känns inte som att det kommer att bli jätte mycket tränign under påsken,
så därför tog jag i lite extra idag. Sen ska jag dessutom knata till jobbet imorrn.
Då har jag varit duktig och kan unana mig lite ledigt utan dåligt samvete.
'
Nu ska jag slänga på mig något i klädväg så man slipper gå naken på Netto.
Tills vi hörs igen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0