--

En bild från min födelsedag förra sommaren

Denna dag har gått så sjukt segt. Iallafall arbetsdagen.
När klockan slog 15.30 begav jag mig till Kristiansborgsbadet och mötte upp Kimsan.
Så körde vi en solning, simning och massa struntprat. Jätte härligt.
Jag har sån sjuk träningsvärk i armar och arsle sen gymmet igår,
så det var faktiskt jäkligt tungt att simma idag, men skönt som tusan efteråt haha.
Dessutom promenerade vi hem ifrån badet sen. Awesome!
'
Två dagar kvar, sen är det lång ledigt. Så jävla skönt!
På fredag ska jag dessutom på spa behandling. Bubbel och massage.
Ser verkligen fram emot det. Min rygg behöver det haha.
Får se hur det går när jag e så kittlig som jag e.
'
I övrigt så hoppas jag bara att folk uppskattar mig,
respekterar mig och låter mig veta det.
Tack o hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0