Bildbomb från fisketuren igår

'
Vi drog iväg vid 9 igår morse och kom hem vid halv 10 på kvällen. Många timmars fiske!
Vi fiskade vid Stora Svinsjön i Kilsbergen, sjukt mysigt ställe med underbar natur.
I början metade jag mest, men sen bestämde jag mig för att botten meta,
och på ca 4 sekunder från att tyngden hade sjunkit fick jag napp. JÄVLAR vad starka dom är!
Trodde nästan att armjäveln skulle trilla av hahaha, men det gick bra. Jag slet och drog
medans Jim var beredd med håven. Min allra första regnbåge, YES! 1,7 kilo.
Inte illa pinkat för att vara amatör hahah.
'
Min firre blev dock den enda vi fick upp på alla dessa timmar, men det vare värt.
Måste åka ut dit igen, det var riktigt riktigt roligt faktiskt. Vill ha mer storfiskar!
Vi tog självklart med oss fisken hem och Jim visade mig hur man rensar fisk,
så nästa gång äre min tur att rensa... blää.
'
'
Jaja, nu ska jag göra mig i ordning och fixa till lite här hemma.
Jim är ute och fiskar (?!) så vi ska väl handla hem lite mat när han är klar.
Jag längtar som en tok till gymmet imorgon, har haft sån jävla abstinens. Pheeuw.
Men det är bara att bita ihop och uthärda morgondagens arbetspass, sen så!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0