Good Directions

Sitter och surplar i mig en smarrig kvälls smoothie efter ett mysbesök hos Jims föräldrar.
Ibland blir man sådär småsugen på nånting fast man inte är det minsta hungrig,
då finns det ju inget bättre än en syrlig hallon/blåbär smoothie. Mumms!
'
Idag hade jag i 1L Lätt youghurt vanilj, saften från en citron, 1msk honung, 1 msk linfrön,
250g frysta hallon och 200g färska blåbär. M m mmm. nomnomnom!
'
Men nu är det snart dags för sängen, tidig uppgång imorgon då vi ska åka vid 9.
Värsta sportfiske stället vi ska till.. skämmigt. Vad gör jag om jag får napp?
Låtsas som ingenting och låter fisken slita sig loss.. japp, då får det bli!
'
Har gjort om blogg designen btw. Jävligt bra för att vara jag.
Det ser ut som en nerbajsad blöja, men det kan ju vara mysigt det med.
PUSS på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0