Laundry day

'
Jahaja, idag har jag tvättat kläder i massor. Trodde att armen skulle gå av när jag bar ner det.
Hade tvättstugan mellan 16-19 och så har jag diskat och städat i tvättpauserna. Heja mig!
Sen kom Jim hem nyfriserad och lagade mat. Köttfärsås blev det och jag kokade matkorn till.
Perfekta alternativet till ris, potatis och pasta. Och faktiskt riktigt gott. Mycket tuggmotstånd.
Anyhow, imorgon blir det gymmet efter jobbet och därefter lite körning.
Längtar som en jävla galning till fredag då det blir kryssning med Lillan och Monica.
Känns som att man kommer ha träningsvärk i käkarna efter allt skratt på Lördag.
Det ska bli riktigt, riktigt roligt att komma iväg. Äntligen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmpf!!!!
Jag då?????

Svar: Förlååååt mamma, tänker mig liksom att du och jag är ett. Därför nämnde jag dig inte.
Sophie

2012-08-30 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0