Mud on the tires

'
Nyss hemkommen från ett mag/rygg pass på gymmet. Dag 2 med träning denna vecka.
Jisses vad duktig jag är! Jag cyklade dessutom till jobbet imorse, sen till gymmet och sen hem.
Men herregud vad kissnödig jag är, man dricker ju så mycket vatten när man tränar.
När jag och pappa var ute och övningskörde igår fick vi stanna 4 gånger för att jag skulle kissa.
Annars gick körningen suveränt. Körde till Enköping för andra gånger, gamla motorvägen.
Så jag fick öva på lite rondellskörning (vilket jag tammefan hatar) och vänstersvängar.
Vi skall nog försöka köra lite på fredag också när pappa slutat jobbet. Heja mig!
'
Nu sitter jag och längtar efter min man, han måste laga mat åt mig. Jag orkar inte.
Imorgon blir det nog lite teoriplugg efter gymmet, för idag ska jag kika på Danska PH. Besatt!
Jajäääääävlar vad det trycker på i blåsan nu, bråttom bråttom! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0