Save a horse, ride a cowboy

'
Helgen har varit toppen. I Fredags tog vi det bara lungt. Myskväll i soffan.
Kikade på sagan om de två tornen och vilade kroppen efter första arbetsveckan.
I Lördags gjorde jag lite frukost på sängen åt pv som fyllde år,
sen blev det en runda på stan med Kim följt av två glas vin hos oss.
Sen kom pappa o hämta mig och körde mig till Bålsta där det vankades fest.
Lina flyttar ju till Malta för att plugga på torsdag, så hon hade hejdå party.
Det blev förfest utan dess like därefter Rilles med hela gänget.
Tillochmed morsan och Peter  följde med, skitkul!
Träffade Lillan & Carro där också, vilket var riktigt riktigt roligt.
'
I söndags kom jag hem runt 5 tiden efter att ha hälsat på hos Fia lite.
Då åkte jag och Jim o handla lite sen blev det paneng gryta alá Sophie.
Heeeeeeeeeeeeeeelt sjukt gott blev det!!! M..m..mmmm!
Såpp, de va min helg, idag har jag jobbat, tränat och lagat mat.
Imorgon är det tvättstuga på schemat, jipppie!
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: william & Louise

fin blogg:DDD

2012-08-13 @ 20:57:10
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0