Sista dagen på semestern..

Sådärja, nu har jag precis beställt en mixer så att jag kan börja göra smaskiga smoothies!
Den borde komma senast på onsdag så efter det blir det nyttig frukost varje dag.
Kanske får bryta av med lite gröt eller välling ibland dock, så att man inte tröttnar.
Hädanefter kommer det nog att bli rätt mycket träning här på bloggen,
börjar jobba igen imorgon och förrutom jobbet är det gym & pojkvän som gäller.
'
Nu är det slut med rökning och fest varje helg och hälsan är min fokus.
Kommer dock unna mig någon drink osv när någon fyller år eller vid högtider.
Typ som kräftskiva nu i augusti & mammas 50 års fest i november.
Men utöver det blir det mycket vita helger. Heja!
'
Jag på fisketuren med morsan igår, mysdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0