Träningstips

Köp snygga träningskläder, gärna färgglada som piggar upp när mörkret kommer.
Det gör otroligt mycket för energin att känna sig fräsch när man tränar. Det blir roligare!
Själv älskar jag färgglada skrikiga linnen, men har bara svarta basic tights.
Fast nu till hösten ska jag nog införskaffa något par färgade tights, kanske i silver?
Måste köpa lite snygga sport-bh:ar i olika färger också, det är perfekt under svarta linnen!
Jag har kikat lite på internet och tänkte tipsa om lite snygga tränings plagg.
'
Jag vill ha allt! Men det går ju inte att köpa allt på en gång.
Börja med ett bekvämt och snyggt linne, det tycker jag är viktigast.
Om man känner sig "pluffsig" eller "svullen" vill man kanske inte ha något snortight på sig,
satsa då på något i stil med det gula linnet från Stadium. As snyggt och lite mer luftigt.
Perfekt om man inte orkar visa upp muffinsmidjan för hela gymmet.
Så dra ut och shoppa lite motivation nu, det här är ju bra shopping!
(det är iallfall vad jag brukar säga till min sambo när han ger mig "nu igen?" blicken)
'
Nu ska jag sätta igång med disken och städa lite. Ikväll blir det en power-walk.
Imorgon ska jag iväg och vinna fisketävling över min pojkvän. Heldag vid sjön blir underbart!
Puss på er godisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0