><

Sitter och degar i soffan medans Jim leker med kartongen från min mixer, han sätter stjärten
i en minimal låda och säger "det här är mitt nya hem.. här får inte du va, du får ta sovrummet"
Jaha, frågor på det? Förövrigt har jobbet gått bra idag, sjukt mycket att göra dock,
men då går dagarna fort och snart är helgen här. Då ska jag vila, vila och vila.
Kanske blir en liten bio på Lördag också, både jag och pv vill se Madagaskar, den verkar asbra!
Anyhow, jag hämtade som sagt min nya  mixer på posten efter jobbet och den är redan invigd.
Gjorde en sjukt god smoothie på Lättyoughurt med citronsmak, blåbär, linfrön & honung
Jag gjorde en hel liter så det finns till frukost imorgon också, wiihihi!
Då blir det träning efter jobbet, rygg och mage för att vara lite mer specifik.
Sen ska jag och Jim ut o springa tills han kräks, blir asbra!
PUSS osådära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0