uppbrott

Idag tog ett långt och lärorikt förhållande slut. Men det var ett otroligt fint och bra avslut.
Jag kommer att ta med mig mycket från det förhållandet och förhoppningsvis kan det hjälpa mig i nästa.
Det är en otroligt fin person jag har brutit med, men han försvinner inte ur mitt liv helt. Det känns bra.
När man skiljs som vänner och är överens om situationen och verkligen kan prata om saker
så kan man nog fortsätta som goda vänner. Det är verkligen något jag hoppas på.
 
Nu håller vi huvudet högt och fortsätter frammåt, vi hämtar energi och ork från vänner och familj.
Det blir nog bra det här. Men självklart gör det ont, skit ont. Jag saknar honom redan. Han är en av mina bästa vänner, någon jag kunnat prata med allt om. Alla problem jag haft med mig själv och andra.
Men det får bli ett fint minne istället. 
 
(om du läser detta) Kom förfan ihåg vad vi sa om sängen, jag först! Okej?! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0