'.'

Har precis ätit en Mc'Chicken & co. Sjukt länge sen.
Intalade mig att det nog är gott, att jag bara glömt bort.
Men nej, Mc Donald's är inte gott. Tacka vet jag BK. Där har vi bra skit!
Anyhow, magen gör ont.. åt kanske lite för fort, haha.
'
Nyss hemkommen från Kristiansborg dessutom,
jag och Martina simmade i en halvtimma ungefär. Mer orkade jag inte.
Jag har haft huvudvärk sen jag vaknade imorse, usch.
'
Imorgon är det gymmet som gäller efter jobbet. Ben & Mage.
Får verkligen hoppas att nattens sömn gör sitt för huvudet.
Orkar inte en hel dag till med denna ständiga värk.
Ändå har jag proppat i mig både treo och ipren på jobbet,
brukar räcka med en treo. Tillochmed för bakishuvud!
'
Nu måste jag ringa o kolla hur det gick för Jim på visningen.
Eller är han kanske där fortfarande?! Vågar man ringa o ströra?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahdå.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0