Saturday Night Live

På Lördag hänger jag med dessa heta blondiner.
från vänster: Denisé, Martina & Malin.
'
På Lördag flyttar Jim till en ny lägenhet på Pettersberg, en tvåa.
Men förmodligen blir det bara ganska tillfälligt då han vill bo närmare stan.
Hoppas att han får det bra där borta sålänge iallafall.
Jag ska köpa busskort på fredag, lär bli endel bussåkande nu.
Fast det har det varit på sistone ändå. Åker buss från gymmet varje gång.
Så det kan nog vara rätt skönt att köpa ett busskort.
'
Anyhow, igår var jag och gymmade. Körde bara armar och rygg.
Idag blir det enbart vila, så idag har jag inte ätit nå kolhydrater.
Syns ingenting på vågen och jag tycker inte att de syns nått i spegeln heller.
Men jag är iof bara inne i träningsvecka fyra än sålänge.
Så förhoppningsvis börjar resultaten synas snart.
'
Imorgon blir det simning på Kristiansborg, får se om Mörti kanske hänger med.
Skönt att man har kommit in i en rutin nu. Känns bra!
Nu ska jag måla naglarna. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0