V.9

'
Måndag, ny vecka. En dag närmare våren.
Känner på mig att den kommer ordentligt till helgen. Hoppas iallafall!
På Lördag är det maskerad, woooohoo! Min moster fyller år.
Så jag ska klä ut mig till Lilla My. Borde väl passa bra? Haha ;)
Så imorrn måste jag fixa röd klänning, svarta fingervantar, grön fluga och röd hårspray.
Hoppas verkligen att jag hittar allt så inget skiter sig.
'
Helgen har varit superbra verkligen. Toppen toppen toppenhelg!
I fredags drog jag ner på stan efter jobbet och nötte upp Marica för en fika,
sen kikade vi lite i butiker och sen gick vi till Pitcher's och tog en öl.
Senare på kvällen gick jag och Jim ut och åt middag,
det blev en saftig oxfilé på Bellmans. Sinnessjukt gott faktiskt!
'
Sen i Lördags så åkte jag till Bålsta och stod i caféterian under brorsans match,
sen mötte jag upp brudarna på Rhodos runt halv 7 tiden.
Där åt vi mat och snackade gamla minnen innan vi drog vidare till Tom.
Där blev det lite förkrök innan Rilles där vi Rockade loss totalt.
SUPERKVÄLL!
'
Idag har jag varit och gymmat efter jobbet, körde armar och lite rygg.
Sen sprang jag på bandet i tio minuter. Otroligt skönt.
Nu ska jag sätta på lite te vatten (:
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0