biggest looser

Idag har jag haft en sakna Lillan dag.
Så jag bjussar på en sommrig bild från 2009
'
Just nu sitter jag i soffan med Kim och dricker kaffe, har precis ätit lite nudlar.
Hon ska dra iväg på träning snart och jag ska köra på crosstrainern.
Måste tvätta bort all smutstvätt idag och städa lite här hemma.
Imorgon ska jag bjuda Jim på en romantisk middag här hemma, revbensspjäll!
That's a first. hahahaha. Får se hur det går
Efter middagen är vi överbjudna till Martina & Mathias (:
'
Jag har börjat träna ordentligt nu för att gå ned i vikt.
Så i tisdags körde jag 35 min på crosstrainern plus 15 minuters styrka.
Sen igår körde jag lite mage, sen tog jag en power walk på 40 min.
Och idag blir det crosstrainern igen, som sagt. Vilodag imorgon och på Lördag.
Sen börjar knatte träningarna igen på Söndag. Kulkul (:
Puss på Stjärten


_____________________________________________

Update:
Hela kroppen skakar efter 24 minuter i högt tempo på maskinjäveln.
Andningen är tillbaka efter 4 minuters vila men halsen värker.
Dock stolt överatt jag orkade, ville lägga mig ner och dö efter 10 min.
Nu blir det lite styrka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0