Chillout

'
Herreguuud vilken lugn och skön helg.
I fredags så var jag och Jim iväg till erikslund en sväng o kikade runt,
sen åkte vi hem till hans föräldrar en snabbis och sen hem till honom igen.
Blev en lugn kväll med film och mys bara. Han är ju sjuk, min kärlek.
Som tur är så verkar jag klara mig ifrån hans hemska hosta.
'
I lördags så var vi iväg och käkade mat på Grekiska kolgrillen, sjukt gott!
Sen hem igen och kikade film knaprandes på grönsaker o dipp.
Så en riktig chill helg med mycket sömn. Underbart!
'
Nu ska jag snart iväg till Skiljebo o träna tjejorna, men först hämta upp Kim,
hon gjorde illa sig på matchen i Lördags så hon är lite invaliiidooo (;
Ps. Fiiia, 5 kilo till vill jag ner!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0