collages

Tre små bilder från Nyårsafton, Kim, jag & Jim.
'
Nyårs-middagen åts hos mig i sällskap av Kim, Jim, Jonas & Rasmus.
Efter middagen kom även Emlilia och Jesper förbi och drack lite.
Runt tio tiden traskade vi hem till Kims kusin för att fira 12-slaget osv,
det var uppochned och hitodit. Super trevligt, kaos, fylla. Allt samtidigt typ (:
Men det är så det ska vara på Nyårsafton.
'
I söndags var det väldigt passivt. Sängläge fram tills halv 8 på kvällen.
Då gick jag hem till mig, städade lite efter middagen o gick o la mig igen.
Nu i veckan har det varit fullt upp på jobbet och fullt upp efter jobbet,
så jag har inte riktigt hunnit uppdatera bloggisen förren nu.
'
Meeen, i övrigt är allt som vanligt. Kär o galen!
På fredag är det ledigt och imorgon jobbar vi bara halvdag, underbart.
I helgen blir det nog lungt, min kropp begöver det.
Dessutom kommer min saknade lillebror, närmare bestämt imorgon! (:
Så jag ska försöka spendera så mycket tid jag kan med honom.
Det blir allt för nu. Puussssss på Stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0