¤

Tyra Banks
'
Sitter och kollar på Top Model medans jag samlar kraft för en dusch,
arbetsdagen har gått superfort idag. Hade ett möte på två timmar efter lunchen,
så det kanske har lite att göra med den lilla breaken (;
'
Helgen har varit kanon. Tjejkväll i fredags hos Martina, följt av filmmys hos Jim.
I Lördags kom lillebror hit så Kim och Cecilia kom till mig runt 6 tiden och  börja drinka lite,
sen kom Jocke vid 8 och runt halv 10 drog vi ner på stan. Bill och Bob blev det.
Satt där hela kvällen och snacka, drack drinkar och hade det allmänt trevligt.
Jim kom förbi en liten sväng och senare stötte vi även ihop med Teddy & Anna (:
'
Sen blev det subway, curry dressing i hela knät och sen skjutts hem till Jim.
O i söndags var det dags för träning med småtjejerna igen. Som gick jättebra.
Såååå, det var min helg det. Nu i helgen blir det till att fira Rasmus & Teddy.
Så det ser jag fram emot, kommer nog bli grymt!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0