funky

'
Sjuk, sjuk och sjuk igen. Bläääää!
Vilade hela helgen för att slippa det här, meeeen jaa..
Tänker gå till jobbet imorrn iallafall, sen har jag MR undersökningen 17.30.
Känner mig lite nervös. Är rädd för att jag inte ska kunna slappna av,
och inte kunna ligga still. Bara för att man måste liksom.
Men förhoppningsvis går det bra.
'
Jag får alltid så jävla dåligt samvete när jag är sjuk och hemma från jobbet,
speciellt de stunder då man mår lite bättre och känner att:
Faan, jag skulle kanske ha kunnat jobba idag.
Men det är som det är, mina kollegor vill nog inte ha mig där i detta tillstånd ändå.
Nu ska jag sätta på lite mer te och kolla på Puss in Boots.
Återkommer med rescension!
Puss
'
__________________________________________________
Update:
Filmen var faktiskt ganska bra. Perfekt "när man är sjuk film".
Så den rekomenderar jag verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0