looser

Fredag, halvsjuk och sugen på enbart mys i helgen.
Denna helg blir helt och hållet alkoholfri för min del.
Vill ju försöka komma igång med viktnedgången ordentligt.
När jag vägde mig imorse visade vågen på 60 kilo,
vilket betyder att jag redan gått ned 6 kilo.
'
Och nu när knät strular och jag inte kan träna ordentligt,
så får man helt enkelt låta bli onyttigheterna fullt ut.
Så ingen alkohol och inge snask förrns jag kan börja träna lite igen.
Ska på MR undersökning på tisdag, så det känns bra.
Hoppas på att dom fixar operationstid snabbt om det blir aktuellt,
vilket jag förväntar mig att det blir eftersom knät viker sig ofta.
Det är bara att hålla tummar & tår.
Puss på Stjärten

Kommentarer
Postat av: Fia

6 kilo baby! Grymt! Hur mkt vill du gå ner? Du vet väl att du är fin som du är? Love

2012-01-21 @ 01:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0