my love

'
Lite dålig update, I know. Har inte suttit så mycket vid datorn.
I fredags åkte jag ner på stan efter jobbet och mötte upp Cecilia för en fika.
Super trevligt, som alltid med min lilla bumbibjörn.
När jag kom hem igen runt 4, började jag genast laga middag,
revbenspjäll och potatisgratäng. MUMMMMMS!
Köttet tog 90 minuter att göra så Jim kom vid 6 o så käkade vi då.
Sen kom Cecilia vid halv 8 och då gick vi över till Matte & Martina.
Och där festade vi som tokar fram tills kl 2 när vi gick hem.
Super rolig kväll ihop med de bästa!
'
I lördags var det jäävligt segt, men vid 5 så var det dags att kolla match,
sen drog jag med till Kim en sväng o sen vidare till Jim för filmmys.
Nu är det snart dags att bege sig iväg till Skiljebo och träna flickorna.
Har sett fram emot det faktiskt, så det ska bli kul.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0