summertime

en bild från sommaren 2009 som jag redigerad lite
'
Imorgon är det helg igen, men nu blir det en lugn sådan.
Är påväg att bli sjuk och jag tänker inte tillåta mig att bli det.
Så mycket vila, mycket te och mycket kärlek är helgens motto!
Skulle egentligen gått ut med bumbi imorgon,
men jag får nog lov att ställa in det tyvärr.
Men det kommer ju fler helger!
'
I tisdag gjorde jag illa mitt jävla skitknä igen,
stod och tränade på crosstrainern när knät vek sig först åt höger,
sen åt vänster så jag ramlade över på höger sida och hela maskinen brakade.
Så nu är den högra trampan trasig. Bajsarne!
Tur att jag har en tid för MR undersökning på tisdag.
Nu får det vara nog med att vänta.
'
Ikväll kommer Revenge och Once upon a time på 3an,
sååååå jag kanske måste sova hemma ikväll, hihi.
Om jag inte får Jim abstinens såklart (:
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0